Veelgestelde vragen
1. Is er meer informatie over franchising beschikbaar dan op de website te vinden is?
Ben je geïnteresseerd in onze franchiseformule, dan hebben wij naast de informatie op de website onder het kopje franchise ook een digitaal informatiepakket beschikbaar. Je kunt een mail sturen naar franchise*at*doppio-espresso.nl (*at* moet uiteraard een @ zijn) en wij zorgen ervoor dat je het informatiepakket toegestuurd krijgt. Dit pakket bevat een brochure over Doppio Espresso en een brochure met meer uitleg over onze franchiseformule. Heb je vragen over franchising bij Doppio Espresso dan kun je deze ook via dit e-mailadres stellen (franchise*at*doppio-espresso.nl).
2. Kan ik ook zakelijk bestellen bij Doppio Espresso?
Jazeker. Neem contact op met Doppio Espresso Business Services: 0513-820 138 of sales*at*doppio-espresso.nl.
3. Ik heb de verkeerde waterfilters besteld, kan ik deze omruilen?
Ja, dat kan. Wanneer je bijvoorbeeld de Jura Claris White hebt besteld en je had de Blue nodig dan kunnen deze geruild worden. Laat ons allereerst weten dat je de waterfilters wilt ruilen, door een email te sturen naar sales*at*doppio-espresso.nl. Stuur vervolgens de ongebruikte, ongeopende waterfilters terug in de originele doos en retourneer deze naar Doppio Espresso Business Services B.V., Nipkowweg 19, 8501 XH JOURE. Vergeet niet je ordernummer te vermelden en voor welke je de waterfilters wilt omruilen. Binnen 3 tot 4 werkdagen heb je de nieuwe waterfilters binnen. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Bij vragen kun je ons altijd bellen: 0513-820 138.
4. Het lukt niet om te bestellen. Wat gaat er mis?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende is dat je een gebruikersnaam hebt gekozen die al in gebruik is. Het beste wat je dan kunt doen is registreren met je emailadres als gebruikersnaam. Je krijgt altijd een bevestiging van ons om je te laten weten dat de registratie is gelukt. Daarna kun je inloggen en bestellen. De eerste keer moet je het verzendadres en factuuradres invullen, bij een volgende bestelling hoef je dit niet nogmaals te doen. Lukt het niet, bel ons gerust, we helpen je graag: 0513-820 138.
Vanaf nu kun je ook zonder in te loggen een bestelling plaatsen. Lukt het niet? (tijdelijk niet beschikbaar). Wat ook vaak voorkomt is dat je browser niet up-to-date is of de firewall instellingen bepaalde scripts niet toestaan. Voeg http://www.doppio-espresso.nl en https://www.doppio-espresso.nl toe aan je vertrouwde lijst van websites en update je browser naar de laatste versie (vooral Microsoft Internet Explorer).
5. Hoe snel kan ik mijn bestelling in huis hebben?
In principe leveren wij alle producten de volgende dag bij u thuis af via PostNL. Dus voor 15.00 uur besteld is de volgende dag al in huis. Met uitzondering van (espresso)machines en volautomaten. Deze leveren wij binnen 3-5 werkdagen bij jou af, altijd met gratis verzekerd vervoer via PostNL. Het kan voorkomen dat er bepaalde producten niet op voorraad zijn. In dat geval krijgt u van ons bericht en doen wij er alles aan om uiterlijk binnen 1 week je bestelling af te leveren. Lukt dit niet, dan bieden we je een alternatief product aan en sturen we je direct je bestelling op (onder voorbehoud van tijdige levering door PostNL).
6. Wat zijn de verzendkosten voor mijn levering?
Wanneer de waarde van je order boven de 75,00 EUR is dan betaal je geen verzendkosten. Onder dat bedrag rekenen wij een bijdrage in de vrachtkosten van 5,95 EUR. Wij verzenden de bestelling met PostNL basis, burenbelevering is daarbij toegestaan (dit is de standaarddienst van PostNL). Mocht je de bestelling met handtekening ontvangst willen ontvangen dan rekenen we hier 1,00 EUR extra voor (PostNL namelijk ook). Jouw pakket wordt dan niet bij de buren aangeboden maar alleen op het door jouw opgegeven adres.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Via het contactformulier of de telefoon: 0513-820 138 (webshop) en 0513-419 363 (overige vragen).